Saturday, November 6, 2010

Ini bukan penghinaan tetapi hanya untuk Kesyukuran....be blessed with what you have...


Setiap kali bile nk tamat sem, aku dan member2 aku akn sibuk touch up...bkn sbb km nk smbt menteri atau nk g uji bakat nyanyi2....ttp sbb km akn megadakan sesi fotografi bersama-sama dgn lecturer2 tercinta....sebenarnye sesi fotografi itu x tmsk pn dlm takwim uni ttp sbb km mmg spesis man
usie yg xleh tgk camera.....jd km pn pandai2 la buat se
si snapping sndri....

Dan...apabila sesi tersebut bermule....km2 yg sememangnye da ready sebermul
enye dr awal kls....akn terpekik-pekik dan terlolong-lolong memanggil lectuter....itu utk menimbulkan mood lecturer yg mcm x sanggup d'snap di dlm mane2 kol
eksi gambar2 km...
Dan...member2 aku....x pyh ckp la....mcm nk brebut makanan kt kantin sekolah...meluru ke dpn dan trus posing....ade yg x puas hati dgn manusie2 yg memandai dtg nye lmbt tp bdiri kt dpn....mmg nk kne hanjeng la tu...hehehe...xkisah la...aku mne2 pn bleh...asl ko x suruh aku bdiri kt blkg dan trus x nmpk lgsg....aku fine je....kunun la...nnti aku jgak yg plg kuat mhanjeng manusie2 yg dpn lmbt tp b
diri kt dpn skali....

Mase sesi fotografi ini la....kte bleh lihat samade org tu kreatif ke x.....kalo sume gmbr cthnye ade 200 keping gmbo muke sbiji mcm kne copy n paste sah2 la org tu x kreatif lgsg....hahaha...maapkan sy ye....bkn menghine....tp cuma mbuat penelitian rapi spanjang cuti yg membosankan ini...

Tapi...kalo aku yg amik gambo aku suke buat muke x senonoh...mcm chumel je aku tgk banding2 gmbo2 aku yg kunun senyum ayu penuh santun....aku suke gmbo candid....kdg2 kalo gmbo yg tlampau control...aku xleh nk luahkan ape2 melalui gmbo itu....simply saying...subjek2 yg dlm gmbo yg tlampau control x memberi aku kepuasan utk berkarya....
Di dlm post ini, aku selitkan bbrp keping gmbr yg mampu aku upload dgn kelajuan tenet bagai siput tut yg sdg kekenyangan....kalo ade perhatikan gmbo2 ni xde la ape2 yg istimewe ttp gmbo candid cmni bleh mengeluarkan sribu mcm crite banding ngn gmbo2 yg diambil smbl mgunakan kiraan 123....hehehehe....

No comments:

Post a Comment