Thursday, October 14, 2010

Pengakhirannya akan tiba.....

Haaa.....bangun...tdo...makan kt mamak....pastu tdo blk....dh week ke-12 da skrg.....phewww~~~da bleh da mnarik nafas lega....ye la...da nk cuti kan....seharusnya napas yg ditarik itu perlu diikuti ngn doa kpd yg Maha Esa....sbb da bless kte org utk melalui perjuangan yg agak memenatkan ini....tp yg xbestnye sem ni...smpai week-14 pun kte org msh akan disuapkan ngn assignments2 yg ntah bile la nk berakhir....huhuhu...abis tu nk wat cmne...nm pun student uni...so kne la redha ngn sume2 tu...


Mesti korg pelik kan...nape aku mskkan entry kali ni dlm bhs Melayu....ke korg xkisah pn....hahaha...ape2 je la....aku kn M'sian...so kene la terapkan penggunaan BM skali skala....mmg nk jd cgu english pn tp mane leh abaikan bhs kebangsaan....hahaha...alasan yg agk kukuh disitu...xde la...aku xde mood nk p buka kamus kt google atau kms dewan kalo tls dlm BI sbb aku br pas blk dr klinik gigi...


Mmg cuak ga la td mse g klinik....tp aku da nekad dlm hati....da xtahan ngn kesakitan yg harus aku tanggung kt blik smpai ttonggeng2 aku tdo...baik aku cabut....cabut tu mmg la sakit tp thn skt kne cabut adalah lbh bbaloi drpd tahan skt yg ko mkn pain killer pn xleh nk hilang....so lps kelas td aku g klinik....ckp kt M.A tu aku nk cabut gigi...die minta i.c aku...tggu dlm 10 minit..nm aku kne pggl lg...isi borang..tggu lg...pastu part yg plg cuak is part kne pggl g blk tu la...huhuhu...kebas kaki aku haaa...


Ting...tong....no.2041....haaa!!!...no. aku....aku pn wat2 slumber badak msk blik tu pastu dok pggl aku....die pn cek2 la ape yg ptt....pstu aku dgr die ckp...root canal la...filling la...root out la...ape lg la...ntah aku pn x phm ngn term2 yg die sbt...pas die cek tu die g tau aku.."got a lot of teeth need to be pull out..."...aku pn mkn cuak...tp lege sket ps die ckp..."ok...hr ni I pull 1 only ya..."...aku pn jwb..."ok...."...padahal tgh mgigil mengingatkan ayt die yg 1st td....huhuhu..tu la...sape srh x jage gigi...kn da kne srh cabut gigi tiap2 mggu....


Aku ingtkan nk trs cabut....rupe2nye kne inject ubt bius lu....bapok beso giler die nye jarum nk inject aku...huhuhuhu....mak!!!xnk...takut...sakit!!!itu adelah antare ayt2 yg bleh aku fikirkan mse tu...hahaha...luckily...aku xwat sbb x sakit pn....hehehe...xde rase pn....ingtkan mse die inject tu sakit...tp xde plak....pastu die srh aku tggu lg...aku pn tggu la dlm belasan minit kot...then num aku kne pggl lg....


Aduiii....ni la masenye....aku takut...nk balik...nk pitam....sume berbaur dlm hati aku...tp demi xnk menanggung kesakitan yg teramat lg...aku kuatkan semangat...puhhh kanan...puhhh kiri....aku baring kt krusi dental tu...then dok ckp...relax....jgn panik...maonye x panik....huh~...die bcakap ngn aku pn aku da x dgr da ape die ckp...aku ye2 kan aje....die ckp jgn keraskan badan...aku pn ok je...tp mate dh siap pejam da time tu...hahaha...die ckp jgn buat cmtu...t kalo gigi keras xleh nk cabut kuar kne surgery...trus aku longlaikan badan aku balik....hehehe....pastu x sampai 5 minit kot die cabut...then done bebeh!!!~


Pastu aku kuar ngn hati yg lega....and mase aku mnulis entry ini aku msh lg mgigit kapas and tggu mase nk tukar kapas kedue.....hehehe...

No comments:

Post a Comment