Wednesday, September 7, 2011

Good morning Miss Oly!!!~~,

Its has been a while ha....nak update blog tp sibuk plak nk balik hometown....sampai kt hometown sibuk plak dgn member2....tp sebenarnye mls nk menaip dan aku xtau nk update ttg ape....so tunggu pnye tunggu...mlm ini aku balik awal sket and xde keje aku nk buat...mate plak ngok ngek xnak tdo...aku pun surf la FB aku....dlm aku on9 ni aku tgk2 la gmbr2 aku ngn students2 aku mase aku praktikum kt SMK Kalumpang.....tringat aku kt dorg....huhuhu...ttibe plak mode sedih...

The practicum period starts on the 9th of May until 26th August.....so spanjang aku b'praktikum ari tu byk la jgak bende2 yg aku buat ngn students2 aku kt skolah....sms aku ngajor...aku dpt 2 kelas tingkatan 4.....2 2 kelas tu xde la nakal mane tp mencabar jgak la sbb budak2 kalo da beso sket malu nak rapat ngn cikgu2 dorg.....so aku pun mule la mengorak langkah bjinak-jinak dgn dorg.....kalo x kekok plak nk ngajor kalo skema sgt ngn budak2....

Gambar2 kt bwh ni adelah sedikit kenangan aku bsame2 cikgu2 dan students aku di skolah....nk tls panjang2 pn aku xtau nk tulis ape...hehehe...so enjoy ya....^^,

P/S: Gambar2 ni x ikut susunan k....aku men upload je....maleh ler....

Ini budak-budak kelas 4 Azam aku....budak sains nih....seronok dorg tgk aku giler bgambo....hahaha....mule2 je malu....tgk aku x malu dorg pun ikut aku gedik dpn camera.....windu la sm kmu sume.....

Ini gambar x redy yg cantik......budak laki dlm kls 4 Azam ni ade 4 org je.....ni la dorg....

Haa!!!ini la salah sorg cikgu plg sempoi kt skolah aku....Mr. Azami....hahaha...kalo die xde sunyi sepi je bilik guru....kalo die ade mcm pasar ikan je....tp seb bek die ade....kalo xde buhsan la budak2 praktikum....

Ini adelah sebahagian budak2 dlm kls 4 Arif aku....dorg ni nakal tp manje je dgn aku....masalahnye aku yg xreti nk manje lebih2 ngn dorg....hehehehe...da last2 ari tu bru la dorg brani sket nk dekat2 ngn aku....mgkn sbb sblm ni muke aku garang je memanjang kalo masuk kls...mane xnye....bising mgalahkan pasar borong....tp baik2 dorg ni....windu jgak ler ngn dorg....

The dynamic duo!!!....hahahaha.....seb bek kte org dpt skolah sm.....kte org jns cikgu open minded kot sbb tu budak2 sng nk dekat....nak2 miss Kele ni....chumil je slalu...ape lg buda2 laki naik bulu ler nengok die....tp ganas jgak die nk....pantang die kalo budak2 panggil name die kt skolah....tag line die: Kurang ajar punya budak!!....hahahaha....

Kan aku cakap aku ni camera whore....hahahaha....aku plak yg lebih2 kalo amik gmbr....

Ini la die barisan org2 tinggi dlm skolah aku.....dorg ni sume sempoi2....xde masalah langsung kalo keje ngn dorg....asal keje siap on time....dorg pn xde nk bising2....sampai aku abis praktikum ari tu pn xde masalah yg timbul....thank you very2 much.....

Haaa!!!ni la geng Mr. Azami...Cikgu Normah....kalo die gelak....mmg x ingat dunie la...hahahaha...tp disebabkan dorg la kte org yg bpraktikum ni x buhsan dlm staffroom....ade2 je yg dorg gelakkan....kalo die jumpe ngn Cikgu Azami knfm2 bgaduh...xpaham aku ngn dorg bdue ni...tp bgaduh2 pn geng jgak....hehehe...

Ok la guys...stakat ini je la yg mampu I tulis....da xde idea da ni nk tulis ape...kalo I rajin ade la I update blog I dlm mase tdekat ni nnti...kalo xde tggu la ler stgh tahun dr skrg....hehehehe....chau sin ci~~~~

No comments:

Post a Comment